jueves, 28 de julio de 2016

si digo que no he cambiado y sigo siendo el mismo

Kaixo aspaldiko partez idatzi barik oukin dotazen ideia danari.

Ezin ixeot uholde honetatik urten, kaosak harrapatu nau eta bere baitan biraka artiu naiz, infernuan dantzan. Ematen du idatzi nuen azkenengotik denari buelta eman diodala, barruak usteltzen zizkidan guztiak alde batera utzi eta bide berriei ekin diotela, baina ez nago zihur hau horrela den, ondo nago?
Alde batetik pertsona aktiboagoa bihurtu naz, depresinuek alde batera itxitte poztasunen bidetik nabil oinhutsik libre, baina bidien itxi dotazenen memoriak barrutik jaten nau..."no se si sere capaz de no decepcionar.." Adikzioak ondo mantentzen ikasi dodala uste dut, ez dozte bizitzan afektetan eta alde horrtatik be gauza onak lortu dodazela uste dot.."los lobos tienen hambre, empiezan a lamer, bebiendo y desangrandose matandose a si mismosm sin querer, asi funciona el hombre, con sus adicciones ese mecanismo de autodestruccion que no tiene ni principio ni final, deshumanizado por los que mueven los hilos de los titeres....todavia tenia esperanzas en ti..

Baina etorkizunari begiratzean datoz nire min guztiak, eta bihar zer? "las paginas que escribire son vasos vacios.."Biharko egunean non egongo naiz, norekin nor izango naiz? Egixe esan ez dekot idearik,ez dakit ondo nagoen nagoen moduan edo buelta eman eta beste bide bateri ekin behar diodan..Galduta, galduta ahal nago?

Aldaketa behar nuen eta aldaketa izan dot, baina orain ere ez nago gustora, ez nago ondo berriro ere, agian hiri hau izango da, rutina puta, egun denen antzekotasun iguingarria edota dena planifikatuta izan beharra...guzti honek sutan jartzen nau ezin dut jasan.. tengo asumido el hecho de pertenecer a un rebaño..dile al capitan que renuncio a ser su guia, yo si quero tener una musa que me escriba, o escribirle yo a ella, a traves de esta botella..

Uda beharra igartzen dut, askatasuna sentitzeko garaia, bizirik sentitzeko garaia.."esa sensacion de no haber perdido el tren.."

No hay comentarios:

Publicar un comentario